Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 januari 2010

DAGENS OUTFIT´S

DAGENS OUTFIT´S
~~~~
Alvin har på sig Gangstar tröja, Ellos byxor
och Trumpette strumpor från Iob-butiken.
Han ligger i sitt babygym från Babysmart.
~~~
Amanada har på sig Molo byxor och Diesel
tröja från Klkids samt Holly´s strumpbyxor
från Skurk-kids.
~~~
Allvarligt - har ni sett vad stor Alvin är,
han ser ju inte ut som en bebis längre!! :-o

bloglovin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men vännen då!
Förstår du hur lycklig jag blir över ditt erbjudande om att få gå på Formex-mässan?!

Jag kan båda dagarna, men jag skulle ju såklart tycka att det var jättekul att få gå på lördagen och träffa dig.
Det är helt hur det passar dig^^

Tusen tack och massa kramar^^

Nikita sa...

haha var det du som låg bakom nässprayen ;) jag har funderat ett fleral ggr vart den kom ifrån :P

Petra sa...

så fina de är:)stor Alvin börjar bli,tiden går verkligen fort när man har små:)kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos