Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 januari 2010

PINK FRIDAY

På lördagen kom en söt tjej fram och frågade mig,
- Visst är du Muppsan??
Det var ägaren till Liandlo, Jenny som kände
igen mig ;-) Himla kul att hon kom fram till oss!!
Passade på att klämma och känna på hennes
Pink Friday kollektion!! Den är nog, om möjligt
ännu finare i verkligheten!!! Vilken fantastisk
trevlig och härlig tjej, kul att träffa dig!!
~~~
Mitt emot stod Anna från Röda Hund,
missade henne på fredagen. Vilken tur man
gick två dagar ;-) Spanade in hennes
sjötema - jättesött & fina sköna färger!!

bloglovin

4 kommentarer:

Carolina sa...

Du har en award att hämta inne hos mig! :-)

Elin - Ett hus till oss sa...

Så roligt att hon kände igen dig! Jag måste också kika på käderna snart, de ser helt underbara ut :)

Kram Elin!

Anita sa...

Det var bra gjort att känna igen dig :)
Skulle jag se dig idag tror jag bara att jag skulle känna igen dig men ha svårt att placera dig ha ha.
Kanske skulle känna igen dig på vagnen då ;-) Har inte sett nån på Fränsta med lila vagn :)
Här är det bara tråkiga likadana emmaljungavagnar som spatserar ;-)

Ha en bra dag!

Kram!!

Jenny sa...

Hej!
Det var kul att träffa dig också och din söta, numera stora lillkille.
Kram
Jenny

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos