Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 januari 2010

ÅNGESTEN KNACKAR PÅ..

Den 27:e januari ska jag på utredningen av min allergi.. se om det är Leeloo som jag får min hosta av. Trots medicin så hostar jag fortfarande på nätterna.. hoppas innerligt att det beror på något helt annat.. Vet ju att jag är allergisk mot pälsdjur men jag vill tro att Leeloo inte räknas dit.. :-o - Pucko??, ja, kanske....
~~~
Sen den 28:e så ska jag till KS - vidare utredning av mina tidigare allvarliga cellförändringar i livmodern.. - nu ska vi ta reda på om det blir fler operationer.!!! Har ju redan talat om att nu efter att vi fått Alvin så får dom ta hela livmodern istället för flera små operationer.. det orkar jag inte gå igenom igen. Livrädd för denna jävla skitcancer!!!
~~~
Det jobbiga är att mycket vill ha mer - alltså nu då vi fick Alvin så fick vi känslorna att kanske kunde vara mysigt med ytterligare ett barn om några år - en sladdis ;-) Men men, jag vet... jag bad om ett år för att få chansen att få ett till barn - och det lyckades vi med, så nu ska jag väl vara nöjd..??!!! Finns dom som inte kan få barn alls så man ska kanske hålla käft då bara.. Känns liksom hemskt att man inte är glad och tacksam bara att man fått TVÅ underbara barn!!! Men tror väl att det handlar mest om att det är en rätt stor grej - att operera bort en stor del av kvinnokroppen - en del av mig, mer definitivt kan det liksom inte bli... Då finns det inga förhoppningar kvar att vi kanske ska lyckas bli gravida igen... :-(

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Tvi vale! JAg hoppas verkligen inte att du ska behöva ta bort allt, och att du ska slippa operationer. JAg tyckte det var jobbigt nog att behöva ta regelbundna tester uppe på sjukhuset, utan behandling, för cellförändring.

sara sa...

fy vad jobbigt :-(

sv: mössorna har redan en kompis köpt ;)

Anonym sa...

Jag förstår verkligen att Du har ångest, jag blir så ledsen för Din skull, jag hoppas Du slipper operatin.
*kramar i massor* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos