Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 januari 2010

LITEN JAG

Jag och Cecilia fastnade hos Liten jag
hos deras supertrevliga ägare, pratade
i en evighet tror jag ;-)
Fick spana in deras nya mönster inför
kommande kollektion - kommer verkligen
bli hur bra som helst!!! Deras färgkombinationer
var verkligen fina, även de som inte
var planerade, hihi..
~~~
Alvin fick den nedersta snuttefilten med sig
hem - hängde den i vagnen och han blev
helt tokig i den. Färgen och formen är ju
hur häftig som helst ;-) Hans små ögon
gick i kors och han sträckte sig efter den
och snuttade på hörnen!! Tack snälla ♥

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos