Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 januari 2010

EN AWARD

Jag har fått denna fina award från Kick, Carolina & Nina!!
♥ Tack söta ni ♥

Den för med sig lite förpliktelser också:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Mina sju intressanta fakta:

1. Ordnar mina kryddor från A-Ö .... nja.. nästan iaf... Ordning & reda!!

2. Rädd för döden

3. Pälsdjursallergiker

4. Är egentligen 3barnsmamma, då vårt första barn dog i 6:e månaden i min mage :-(

5. Jag har levt i en våldsam relation.

6. Senast jag pluggade, gick jag ut med MVG i alla ämnen! :-o

7. Uppvuxen i den fina norrlandshålan Fränsta!!

Jag ger min award vidare till:

Syster, Irené, Elin, Åsa, Sara, Maria & Stina.

bloglovin

11 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Allt är bra här =) Men du..du skrev att det var knas på min sida o jag är nyfiken på vad du ser/ inte ser??? Jag har precis skrivit ett inlägg om det på min sida. Är på jobbet o upptäckte då jag loggade in att sidan ser helkonstig ut men hemma ser den ok ut.. =0 har olika webbläsare så jag vet inte om det är det som ställer till o fattar heller inte varför det skulle vara ngr problem! Skulle vara gulligt av dig om kan svara..så jag vet om andra ser det lika tokigt!

Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ja jag tog bort den o återgick till "normal läge".. :( Trodde ju att allt var ok o alla skrev ju "åh vad fint du fått det"..men då jag kommer på jobbet o loggar in så ser ju sidan helt knäpp ut!! Suck..!

Stina sa...

Men åh! Har JAG fått en award?! Så gulligt! Tack så mycket - sånt känns jättebra - som en klapp på axeln!

Pyjamasen "Stinky" är köpt på Lindex, fick den av en vän i födelsedagspresent till Bella!

Hoppas ni har en lugn och skön kväll! KRAM

Jasmine sa...

Nämen va roligt att du tycker det! Och detsamma såklart, super fin blogg! Kram

Maria sa...

Tack för awarden. Ska försöka göra den imorgon.

Kram

Martina sa...

Tack så jätte mycket :) Sicka söta små barn du har! Ja jag hoppas verkligen att den lille skrutten kommer snart, nu längtar vi så mycket här hemma :D

matilda sa...

första gången jag köper något från hollys faktiskt :) men mer lär det definitivt bli, verkligen jättefint!

erica sa...

hej hej. Länge sedan jag lämnade en kommentar nu, men jag är ju en flitig besökare...=) Hoppas allt är bra?

massa kramar/ Erica

http://erica.myshowroom.se

Finni sa...

Tack så mycket!
BF är på söndag! Så snart hoppas jag att han vill titta ut :)

Hur gammal är din minsting? :)

sara sa...

tack tack.

Nina sa...

MVG i alla ämnen, det var bra jobbat ; )

Hoppas ni haft en bra dag! Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos