Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 mars 2012

VÅRSTÄDAT I HEMMET

 

Gud så skönt att komma hem till ett vårstädat hem – vi testade för första gången att anlita en städfirma som kom och städade hela lägenheten åt oss. Det hoppas jag på att vi gör igen vill jag lova Blinkar Vi köpte 3timmars städtid från företaget BeeMaja och nog tycker jag att det blev helt okej städat. Jag sa innan vart jag ville dom skulle lägga fokus och det har dom gjort. Nu kan man lägga fokus på mycket viktigare saker än städning – som familjen och lördagens kalas! Än är det inte slut på Amanda´s kalasande, hihi..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos