Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 mars 2012

TÄVLING: VINN NAMNSMYCKE

inovadesign_tavling

Tycker det var dags för en liten tävling här på bloggen, blivit flest i min facebookgrupp på senaste bara. Nu när våren närmar sig med stormsteg så vad passar inte bättre än lite nya fina smycken?! Ler Den som vinner tävlingen får ett värdebevis på 220kr att handla valfritt smycke för hos Inova Design.

 

För att vara med i tävlingen så delar du tävlingen på din facebook (se FB bildlänk nedan), sen lämnar du en kommentar nedan om vilket namnsmycke som du önskar att vinna från Inova Design.

Tävlingen avslutas den 23/3, kl. 21.00 , lycka till alla!!

25 kommentarer:

Lili sa...

Jag är gärna med.
delat tävlingen via fb med namn Lili Ying.
tycker om halsbandet:Avlångt hjärta, litet hjärta, länk med pärla, kulkedja
Art.nr: 100

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag har delat och vill vinna: Art.nr: 119 om man kan lägga till det som fattas :)

Caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Jag delar den på FB och skulle så jätte gärna vilja vinna det lilla avlånga söta hjärtat,art.nr 109 :)

//Lotte

Anonym sa...

hoppas på att vinna halsbandet prinsesskrona nr 106

delat på fb samt hoppas på en j--la massa tur :)
emilielundstrom@hotmail.com

Julia sa...

Jag gillar Avlångt hjärta, litet hjärta, länk med pärla, kulkedja och har självklart delat på fb :)

Anonym sa...

Jag är gärna med.
delat tävlingen via fb med namn jenny jansson.
tycker om halsbandet:Avlångt hjärta, litet hjärta, länk med pärla, kulkedja väldigt vacker!

förtår mig inte nr: som ni delat var står det efter ja gillat? vore iallafall kul att vara med å tävla :)

bissybus sa...

jag vill vara med i tävlingen. det avlånga hjärtat är väldigt vacket, jag heter jenny jansson på fb, bologgen : http://bissybus.bloggplatsen.se/
:)

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag önskar jag artnr: 116
Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2012/03/23-mars-vinn-namnsmycke.html

Delat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och jag delar på FB ( Linda Granberg ) och jag skulle vilja vinna Art.nr: 106


Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

Jag är med :) har delat på facebook under namnet Helena Lindgren

Jag vill jätte gärna vinna Art.nr: 106

Jagalskarsarah@hotmail.com

Ewa sa...

Jag har delat på fb och vill gärna vinna smycket med artnr 100

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

Gillar detta: Ring 30mm, pärla, 2 brickor, kedja.
Namnbricka högst 6 bokstäver Art.nr: 119

veronica_134@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/namnsmycke-233.html

Annika sa...

Jag är med!
Jag vill vinna: halsband, Ring 30mm, kulkedja art nr. 105

annikarajamaki@hotmail.com

✫Familjen Bus✫ sa...

JAg har delat på fb, sarina fredriksson.

Vill gärna vinna prinsess-berlock till mig själv faktiskt :)
kram kram


sarina.fredriksson@hotmail.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat på fb (Christina Kaakinen)
Om jag har turen att vinna väljer jag :Namnbricka 8x30mm, prinsess-berlock, kulkedja
Art.nr 106
stina38_@hotmail.com

alexandra mamma till Tove och Lykke sa...

har delat på fb ( alexandra axdal dahlberg)

jag skulle lägga till en slant och köpa 3 namnbrickor i etapp, litet hjärta, kulkedja
Högst 6 bokstäver i rad på brickan

Art.nr: 111

// alexandra mamma till tove och lykke
axdal@me.com
www.axdal.se

Madeleine ♥ sa...

Jag är jättegärna med! :D

Jag tycker verkligen om armbandet: Ring 30mm, 2 pärlogt, mini hjärta
Art.nr: 98

Jag skulle vilja vinna den med min pojkväns namn på för att att ha nånting som gör mig stark när vi inte är hos varandra, han skulle nog bli jätteglad! :)

Jag har delat på facebook: Madeleine Victoria Larsson

håller tummar & tår!
kramar // Madeleine :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar, mitt namn på facebook är Mia Carlberg.
Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja vinna, (Ring 30mm, pärla, 2 brickor, kedja.
Namnbricka högst 6 bokstäver)
Nu håller jag tummarna och hoppas på lite tur.
Min mail. miacarlberg@gmail.com

Desirée Larsen sa...

Delat på facebook, Desirée Larsen heter jag.

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag önska få art nummer 115.

Mail: dezzii@hotmail.com

Alexandra sa...

Har delat på min facebook, alexandra maria raphe aspholm (: skulle vilja vinna namnsmycket med en kulkedja (: hoppas hoppas! Tuzcan@live.se

Anonym sa...

Har delat på Facebook med namn Paul M Holm.

Hade gärna velat vinna armbandet "Armband - Ring 30mm, 2 pärlor, minihjärta

Art.nr: 98"

Till min fru, hon hade blivit så glad :-)

Ha en trevlig kväll
Paul

anxiety_@hotmail.se

Sofie sa...

1. Jag är gärna med och önskar vinna:
Art Nr: 106

2. Länkar pá FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Petra sa...

Jag är med och tävlar :)
jag har delat på fb:
http://www.facebook.com/pages/MOCOLO-5/161943720535700?sk=photos#!/profile.php?id=717118467

Jag skulle vilja vinna det här:
Ring 30mm, två pärlor, oregelbunden kedja

Art nr: 103

petrasfoto@live.se

Kram!

Cilla sa...

Jag har delat tävlingen på Facebook och önskar vinna en namnbricka i pläterat silver. (Art.nr: 118)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos