Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 mars 2012

IDAG SKA DET BAKAS

YellowCupcakes

Imorgon är Amanda´s 5års kalas (inte 5års dag alltså) och jag ska baka tårtbottnar samt cupcakes idag, kanske även bullar om jag hinner. Temat för kalaset är alltså Svamp Bob inte Rapunzel som hon sagt i ett halvår. Hon fick sitta och titta på alla olika teman för att slutligen bestämma sig och då hon såg Svamp Bob så bestämde hon sig, vet ni varför? Jo, för hennes lillebrors skull! “Tänk dig Mamma vad glad Alvin ska bli då han ser alla Svamp Bob sakerna”, trots att både jag, dagmamman och hennes pappa försökt att övertala henne till att välja ett tema som hon vill ha inte Alvin så går det inte att få henne att ändra sig – så Svamp Bob it is!

Den lilla femåringen är fylld med massa empati redan Ler

3 kommentarer:

Stina sa...

Vad gulligt!!! Och förståndigt - för delad glädje är ju dubbel :-)

SandraAngeliqa sa...

Vilken söt blogg!

♥ Sojka ♥ sa...

Grattis på 5års dagen Amanda! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos