Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 mars 2012

EVENT MED LINDEX

ATT01621ATT01624

Jag var ju på event hos Lindex  i veckan oxå, alla gästerna fick 25% på allt i butiken. Eventet var i samarbete med Sofis Mode och såklart fick alla gästerna med sig en sån tidning hem, men även dryck och nagellack Blinkar Jag försökte hitta lite nya underkläder men alla fina bh:ar var nog slutsålda för jag köpte endast smink till mig själv. Jda däremot hon var en snäll mamma och handlade kläder till hennes dotter -  inte ego som jag och handlade bara till mig själv Ler med tungan ute

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos