Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 1 mars 2012

TOM TITS EXPERIMENT

ATT01518

ATT01521

Idag tog jag med mig Svärmor och barnen och åkte till Södertälje, vi besökte Tom Tits Experiment. Barnen fick testa på flera experiment och leka en himla massa. Det blev en heldag där och jag tror både jag och barnen är helt färdiga och lär somna ovaggat. Trodde Alvin skulle vara för liten men absolut inte, han hittade massor som han tyckte var roligt. Vi passade på att köpa nya häftiga såpbubblor, ni vet dom som inte går sönder?!? Kommer ni ihåg?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos