Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 mars 2012

GADDAT MIG IGEN

ATT00488

Igår – dagen till ära – så gaddade jag mig igen. Det var lång väntetid och då dom sa den 21:a så kunde jag inte säga nej utan bokade den tiden och då blev det självklart, jag bara måste tatuera in barnens namn. Har alltid velat gadda mig på handlederna och nu äntligen blev det av – jag är faktiskt helnöjd, velade fram och tillbaka med olika typsnitt men ville ha det simpelt och valet föll på detta typsnitt. Jag kommer aldrig att ångra dessa – om det är något jag är stolt över så är det mina barn!!!

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Nästa tatuering för mig kommer bli Robin med ett hjärta på handleden :)

Så fint!

britta bloggar sa...

Fint! Du får skaffa en tredje hand om det blir fler barn ;)
Ha en fin dag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos