Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 mars 2012

STARS FROM HEAVEN

Nu var det länge sen som jag tittat på några kläder från Kik Kid, tyckte dom fastnat i deras design på kläderna men NU har dom överraskat mig med en kollektion med massa stjärnor – dessa underbara snygga stjärnor! Den här klänningen är ju bara sååå snygg och den hade passat så bra på Amanda Skrattar 

Kik Kid finns att köpa hos webbutiken Kidelin.

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh!!! Den där skulle ajg vilja ha själv.. hahaha ;-)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Åh underbar! Vill ha en till mig själv och en till Towa :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos