Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 mars 2012

CROCS STORE - INVIGNINGEN

ATT02669

ATT02672ATT02678

ATT02675ATT02681

ATT02684ATT02693

Igår var jag, Älskling och barnen på Crocs invigning av deras nya konceptbutik i Nacka Forum. En liten men otroligt fin butik som dom inrett alldeles fantastiskt och färgrikt. Jag har massa Crocs skor men blev sugen på att skaffa flera, både till mig och barnen, haha.. Barnen hittade alla Jibbitz – dom hade kunnat köpa hur många som helst tror jag, det var så många fina och tuffa.

Ballongprinsessan och Danny Man var på plats och gjorde ballonger till barnen samt trollade för gästerna. Crocs egna krokodil var på plats och minglade samt skrämde livet ur barnen – i alla fall mina barn. Alvin blev livrädd och sprang och gömde sig i ett hörn och sa “inte kockodil”. Dom bjöd på goda smoothies, frukt m.m. och vi fick alla med oss hem skor till barnen och oss själva Ler 

crocs-logo-3

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos