Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 7 mars 2012

FYLLDA GLAS

ATT02347

ATT02338ATT02341

Det var fullt upp igår kan man säga – lyckades inte med varken livebloggning eller att twittra från eventet! Har fått lite bilder skickat till mig på morgonen som jag delar med mig av – dock dröjer det innan jag får bilderna som fotograferna tagit. Men så fort jag fått dom så lägger jag upp dom + länk, både här och på företagets hemsida och facebookgrupp. Tack alla ni som kom igår!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ny sko sida på nätet...
www.skohall.se

Kolla in den.

Emelie sa...

Hejsan Jag har lagt upp en länk i mitt inlägg och de vore jätte kul om du ville gå in på den länken och gilla (Y) :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos