Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 mars 2012

NYA KONTORET

Har letat efter lite större kontor där lagermöjlighet finns och idag ska jag iväg och titta på lokalen som jag förmodligen kommer att hyra istället! Att inreda kontoret sen det ser jag fram emot massor – finns det något roligare? Givetvis ska Leeloo också få en egen hörna med någon egen fin säng Blinkar

1 kommentarer:

Evve- En helt vanlig knasig tjej! sa...

Tjenamorsning korsning!
Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Sure u will, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v13.html#comment
Kramizar Evve!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos