Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 mars 2012

AMANDA´S 5ÅRS KALAS

kalas1kalas5

kalas7

kalas6kalas12

kalas13kalas10

kalas14kalas15

Idag hade Amanda sitt 5årskalas och bjöd in alla sina kompisar som går hos dagmammorna i området – det var nog totalt 16st barn! Det gick otroligt bra och barnen var så lugna och snälla, måste ha varit det tystaste kalas jag varit med om. Först bjöd vi på fika i form av kakor, tårta och cupcakes (visar mer av i ett annat inlägg) sen efter det kom Ballongprinsessan Sunshine och trollade tillsammans med Amanda för alla barnen. Avslutningsvis gjorde hon ballonger till alla barnen, alla fick önska vad dom ville och hon knöt ihop det – helt otroliga ballonger blev det!

Temat för kalaset som jag tidigare avslöjat – SvampBob Fyrkant. Alla kalasprylar kommer ifrån Partytajm.se – även Alvin´s Nalle Puh dräkt Blinkar 

Använde mig av dukar, tallrikar, glas, servetter, sugrör, ballonger och vimplar – resultatet ser ni på alla bilderna, riktigt riktigt fint blev det. Färgerna i SvampBob sakerna lyste upp och gjorde det så färggrant och glatt. Med sig hem fick dessutom alla barnen en SvampBob Fyrkant goodiebag fylld med lite smått och gott, även det från Partytajm.se. Tror det blev ett födelsedagskalas sent barnen glömmer!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos