Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 3 mars 2012

LANSERINGSFEST FÖR VIASATFILM

X2I5726

ATT01630

ATT01636ATT01639

Hänger med Jonas på Skansen Blinkar 

ATT01627

ATT01645

Häftigt pimpade och festprydda mingelrum!

ATT01642

ATT01648

Spooky bild på Muppsan – Ylva Marie Thompson på scenen med Titti Schultz!

ATT01651

Goodiebags – som vi dessvärre inte fick ta del av för att vi gick 30min för tidigt!! Morr morr – mycket besviken Ledsen 

 

Det var en spektakulär kväll som Viasatfilm bjöd på i onsdags, vi blev bjudna på vin eller öl, en tallrik med massa delikatesser, popcorn och cupcakes. Vi minglade runt tillsammans med t.ex Annelie Ryde, Robert Aschberg, Mogi, Cimon Lundberg, Linda Skugge, Jonas på Skansen, Hanna Hedlund, Richard Herrey och många många fler. Titityo och Theodor Jensen uppträdde på scenen m.fl.

Hela kvällen sändes dessutom live på Viasat – jag har inte vågat se filmen själv än, haha.. Man vet ju aldrig vad man gjort på film då man inte direkt är medveten om att dom filmar! Med min tur står jag väl och petar en snorkråka eller nåt Ler med tungan ute

Det roligaste på kvällen var då Jda gick fram till Ylva Marie Thompson och berättade att hennes man var ett stort fan och bad om en bild tillsammans med henne, självklart var hennes svar och poserade med Jda samt greppade tag om hennes tuttar, haha.. Inte nog med det – Richard Herrey står bredvid oss och börjar hojta till folk att det är vid oss som festen är! Hahaha!!! Skrattar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos