Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 mars 2012

HELLO KITTY BY CROCS

ATT00224ATT00236

ATT00230ATT00233

ATT00227

Rosa skor med massa glitter och den omtyckta katten – Hello Kitty. Dessa ursöta ballerina skor kommer från Crocs och det kommer nog bli Amanda´s favoriter i sommar. Fjäderlätta och sköna som kännetecknar just Crocs! Har man en gång börjat använda Crocs skor så är det svårt att byta till något annat märke – sååå bra är deras skor. Jag har alltid lätt att få skavsår men med Crocs har jag aldrig fått det och jag har säkert fem-sex par olika skor från dom.

1 kommentarer:

Amanda sa...

Jag har lyckats få skoskav även med skor från crocs faktiskt. Vet inte om jag är extremt känslig eller vad det beror på. :P
Dom där var söta! Jag har också spanat in favoriter till pojkarna. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos