Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 mars 2012

HELG, VILA, PAUS?

Trodde jag skulle kunna göra helg tidigt men så blev inte fallet – det blir istället jobb hela helgen och kvällarna Ledsen Påsken kommer alldeles för tidigt – jag hoppas på att hinna med mig allt innan dess i alla fall så man får en lugn och härlig ledighet i stugan över hela påsken med familjen. Vad gör ni i påsk?

2 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Trollen är hos sin pappa ifrån lördag till söndag nästa vecka så jag ska ligga i soffan och njuta av att slippa göra påskmat :)

Olelsi/Nettan sa...

Jag jobbar, torsdag och fredag. På långfredagen ska vi grilla med min sambos släktingar. Sen blir det bara lugnt, hoppas jag.

Ha en bra kväll.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos