Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 6 mars 2012

RULLAR FRAM

ATT02184

Imorse fick Alvin ta sin Blixten Mcqueen bil till dagmamman, gick himla bra trots att all grus ligger kvar på backen än. Hoppas hoppas dom sopar bort allt snart! Jag trodde det skulle bli ett problem väl framme hos dagmamman med bilen, men jag fick utan bråk ta med mig den hem igen.

På sig har Alvin, fodrade regnstället från IoB-butiken, fleece från Nova Star och mössa från Me&i.

2 kommentarer:

Nina sa...

Han är så grymt lik dig :D

♥ Sojka ♥ sa...

Vilken lyx! Snäll mamma du är. :)
kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos