Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 mars 2012

NÄSTAN KOMPLETT

DSC07186

Amanda kämpar för att få sin samling av Disney prinsessorna komplett! Hittills har hon Törnrosa, Rapunzel, Belle, Askungen och Rapunzel´s prins. Det saknas alltså bara sex stycken prinsessor Blinkar Hon älskar att leka med Barbie och då dom dessutom är från hennes favoritfilmer så gör det inte det hela sämre. Länge har det varit Rapunzel som legat henne varmast om hjärtat men nu har hon blivit förtjust i Belle från Skönheten & Odjuret – det var nog en av mina favoritfilmer då man var liten, den och Den lilla sjöjungfrun! Vilken var din Disneyfavorit?

1 kommentarer:

Sanna sa...

Min favorit har alltid varit Belle från skönheten och odjuret också, vilket även är min favorit Disney film. Min dotter älskar dom alla och kan inte bestämma sig alls vilken som är hennes favorit.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos