Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 mars 2012

SVAMP BOB TÅRTA & CUPCAKES

kalas2

kalas3kalas4

Det här är vad jag slängde ihop och bjöd barnen på Amanda´s kalas Blinkar

Jag skriver slängde ihop för att det är inte så svårt att få så häftig tårta samt cupcakes om man använder sig av lätta hjälpmedel. Jag googlade runt efter en fin bild på Svamp Bob som jag ville trycka upp till tårtbild och jag tycker jag lyckades hitta en helt fantastisk bild, inte sant? Sen snor man ihop en tårta, på med grädde och sen lägger man på tårtbilden och vips så har man en tårta som ser himla avancerad ut! Man kan dessutom välja vilka bilder man vill, bröllopsbild, bild på barnen, teckande figurer, allt allt! Alvin hade ju en Scooby Doo tårta och en med bild på honom. Du beställer din ätbara tårtbild hos Kalaspinglan.se, antingen rund eller rektangulär för endast 149kr.

Sockerfigurerna är även dom beställda från Kalaspinglan – “bara” att göra cupcakes, färga glasyren så den passar till figurerna och sen lägga på dom, i detta fall Svamp Bob och Patrik. Vips – så har du häftiga cupcakes dessutom! Att fuska är ju det bästa, hihi.. Blinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos