Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 mars 2012

BEHÖVS NYA SPRINGSKOR

I helgen då syrran & co var här så fick hon Alvin´s nya sneakers som jag klickade hem i vintras – hade köpt stl 23 och det är ju för stort för lilleman, hans fötter växer lika sakta som övriga kroppen Förvånad Så vi gjorde ett byte, vi fick deras använda Adidas och Jamie fick Alvin´s nya – bra byte? Hahaha.. Jamie har en storlek större skor än Alvin (trots att han är 6mån yngre), så nu är det ombytta roller – vi som får ärva kläder och skor, hehe..

Ska iaf klicka hem ett par nya sneakers till stora grabben nu så då kan jag lika gärna beställa ett till par till Alvin – sneakers kan man inte ha för många av och det är verkligen skor som man sliter med hälsan! Lär bli ett par Nike, Adidas eller Puma, det är dom med bäst kvalitet tycker jag.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos