Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 mars 2012

BALLONGPRINSESSAN SUNSHINE

ballongprinsessan

Imorgon på Amanda´s stora 5års kalas har jag bokat Ballongprinsessan Sunshine som ska komma och trolla för barnen samt göra sin ballongshow där alla barnen får varsin ballong. Amanda själv kommer att få en bautastor, en som är dubbelt så stor som henne Blinkar Hon kommer dessutom att hjälpa Sunshine att trolla och helt magiskt trolla fram en födelsedagspresent! Jag tror det blir ett kalas som Amanda och de andra barnen sent glömmer!

1 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Hej! Ja jag har ju börjat plugga till Ekologisk Hudvårdsterapeut och har lärt mig rätt mkt om hur mkt skit sånna tabletter/våtservetter innehåller. Mina barn är redan känsliga så det räcker och dem produkterna är inte bra för barn, tyvärr:(

Nu är det ju inte enbart dem produkterna jag är emot utan en massa andra också när det gäller mina barn!

kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos