Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 6 mars 2012

TOMMA GLAS

ATT02181

Just nu tomma men ikväll fylls dessa glas med rosa bubbel till alla våra gäster. Om det är pirrigt? Nja, inte så värst än – men senare idag typ vid insläppet då lär det pirra till och jag får springa på toaletten, haha.. Så ser ni mig inte då vet ni vart jag är! Hur många av mina läsare är inbjudna till barnmodevisningen ikväll? Kom gärna fram och säg hej, dock kanske inte då jag står på scenen Förvånad Det lär bli rätt så sent innan jag kommer hem så får uppdatera imorgon med bilder m.m. från eventet – ni som varit på eventet, lämna gärna en länk till mig om ni bloggat om kvällen! Skulle göra mig mucho glad Skrattar Kanske kan twittra direkt från minglet ikväll, se till att följa mig så ni inte missar några smaskigheter – @muppsan83

3 kommentarer:

Julia sa...

Jag kommer ikväll, ska bli så kul :)

Nina sa...

wieee :D

Sofia sa...

Önskar jag kunde varit där! Hoppas det blir superduperlycket!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos