Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 mars 2012

TÄVLING: VINN HAPPY FEET 2

happy_feet_2_3d_dvd_gen (2)

Nu äntligen (28/3) släpps den underbara och härliga familjefilmen Happy Feet 2 på DVD – jag och Amanda var på den på bio, kommer ni ihåg?

HAPPY FEET 2 tar oss tillbaka till det magnifika Antarktis, där återser vi vår steppdansande pingvinhjälte men han har ett problem – hans son Erik har koreografifobi och har Den Mäktiga Sven, en pingvin som kan flyga, som sin största idol och förebild. Men Erik får lära sig om sin fars hjältemod när denne samlar hela Antarktis djurbefolkning, från små krill till gigantiska elefantsälar för att rädda deras värld från en säker undergång.

 

Jag har fått möjligheten att tävla ut TRE stycken DVD filmer till er läsare *yey*. Det enda ni behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna en kommentar nedan att ni vill vinna filmen, dela gärna tävlingen på FB men det är inget måste. Kom ihåg att lämna era kontaktuppgifter! Tävlingen avslutas den 30/3, kl. 21.00, lycka till!

58 kommentarer:

Jenna sa...

Jag är med! Om jag vinner kan du kontakta mig på jogerenfisk@live.se :)

Kram.

Carolina sa...

Åh, den här skulle mina barn gilla!
Jag är gärna med och tävlar såklart. :-)

Trevlig helg!
Carolina

e-post: carolina.ahsberg@telia.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag är gärna med :)

KRAM
beabofink@hotmail.com

Julia sa...

Kul, den vill jag vinna :)
Ska dela på fb så fort jag sitter vid datorn

Esmeralda sa...

Yey! Såklart vill jag vara med! Tror sonen skulle älska den filmen! :)
malinsundqvist@hotmail.se

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Mina barn skulle gärna vilja vinna den filmen!

Kramar Agnieszka

gackowskaagnieszka@gmail.com

Madde sa...

jag vill vinna en till min melina!!

Sanna sa...

Den här filmen vill jag och min lilla tjej vinna jätte mycket. Det vore så roligt med lite familjemys tillsammans med en ny film, som vi båda två är säkra på att den är riktigt bra med tanke på föregångaren som vi båda älskade.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

veronica sa...

jag vill absolut vara med och tävla om filmen till mina älskade barn.. ;-)

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Olelsi/Nettan sa...

Här sitter vi i Hudiksvall och hoppas på vinst, barnen vill jue mest vara ute och cykla nu men på eftermiddagen kan det vara bra att mysa ned sig i soffan med en bra familjefilm och ta det lugnt.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Delar tävlingen på fb, heter Anette Jonsson där.

Fröken M sa...

Åh vilken härlig tävling !!

Jag vill vara med och håller tummar och tår för att jag kan få överraska Viggo med happy feet 2 på 2 års dagen den 5 april !!

Jag delar på fb - Michaela johannesson

frokenmela@mail.com

sahj sa...

Tjejerna som älskar att se på film, skulle vara roligt att vinna den här filmen till dem! :)

Delar på fb :)

sahj0200@hotmail.com

Kram
Sandra Hjalmarsson

Anonym sa...

Vill såklart vara med!!
Har två tjejer som älskar att titta på film!

Hoppas på tur!
mvh Emma
emmgus@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar om filmen. Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/happy-feet-2-303.html

blogg@annakarlsson.se

SoffiZ- Oliwer och Towas mamma sa...

Åh den skulle Oliwer gilla!! Sooffiz@hotmail.com

Linda J sa...

Hej.
Jag är gärna med!
Ha en riktigt bra helg!
Linda J lolinondoda@spray.se

Erika sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

e.naslund@hotmail.com

Linda sa...

jag e jätte gärna med och hoppas på att jag vinner:D Linnros@live.com

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla :)

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Hanna sa...

jag är gärna med och tävlar!
Delar på facebook också (Hanna Fornhem)gör inlägget offentligt så kanske du ser det.

Må gott!

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET sa...

Ohh vill gärna vinna! :) Hoppas på tur nu .

Camilla sa...

Självklart är jag med och tävlar! Min5 åring älskade 1:an och kunde se den om och om och om igen... Vinner vi kan du kontakta mig på mamin_70@hotmail.com
Med vänlig hälsning, Camilla

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med !
Delar på fb (Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com
Kram Christina

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill gärna vinna =)

Har delat på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag vill gärna vinna :-)

Spacegirl_@spray.se

✫Familjen Bus✫ sa...

Jag vill gärna vara med, tror att barnen hade gillat den filmen här hemma :)

Har tipsat: http://familjenbustavling.blogg.se/2012/march/30-mars.html#comment

kram kram

Carola L sa...

Jg är med och har länkat:
http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/happy-feet-2.html

delat på FB också (Carola Lind)

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna så några andra filmer kan försvinna :)
Emilielundstrom@hotmail.com

FruLundin sa...

Åh, den vill jag gärna vinna till mina små skatter.

Min mailadress är: carro_04@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag är gärna med, sonen älskar att kolla på film men jag är trött på att se samma film om och om igen så det skulle vara bra att ha någon att byta med ;)

caroliinea@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag är med och har delat på fb. Vore otroligt skönt med lite omväxling till fredagsmyset.

Malin sa...

Jag är med :D
Har sett 1an och den är väldigt bra!
mallemusic@hotmail.com

Emma - ensamstående mamma sa...

Hej!
Oj vilken toppen tävling, min son william fyller 3 år den 30 mars, han älskar att se filmer och på helger brukar vi har en mys film kväll bara jag och min son, vi äter morötter och gurka till film. :)

Jag håller allt tummarna för en vinst hos dig :)

Länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/march/happy-feet-2-303.html#comment

Min hotmail: Emnitus@live.se

/Emma och wille

Sofie sa...

Jag vill jätta gärna vinna filmen till min son.

Nås på: soooffie@gmail.com
Kram

Trillingnöten sa...

Jag är gärna med! djelebean@gmail.com

cattis sa...

jag är med!

mail: hejcattis@hotmail.com

Madde sa...

Självklart är jag med, William skulle bli superlycklig över denna film. Han älskar att dansa och djur är det bästa som finns i hans värld så jag gissar att den skulle gå om och om och om och om igen. ;)

Delar på fb, Madelen Jansson.

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Emma S sa...

Är gärna med :-)
Vi har endast sett ettan här hemma så skulle gärna se även den här :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag vill gärna vara med :-) Min son skulle älska filmen. Han gillar djur och speciellt fåglar. Rytmen har han i blodet efter sin mamma, inte från mig.
Vi håller tummarna, stora som små och hoppas på tur. Ha De!

anderslukas@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/03/30-mars-vinn-happy-feet-2.html

care69(at)live.se

Madelene sa...

Jag vill vara med :) Älskar happy feet!!
busan_madde@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om filmen :) filmer är aldrig fel att vinna.

Jagalskarsarah@hotmail.com

Sofie sa...

Jag är gärna med <3 :)

Delar pá FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

elin sa...

jag är gärna med :) elin.ringqvist@gmail.com

Anna Berglund-Lundkvist sa...

ÅH jag är supergärna med!!

anna.berglund70@yahoo.se

Sissi sa...

Jaaaaa den är så bra! Vill ju hemskt gärna vinna en sån!
cecilia.pettersson@lansforsakringar.se

Lotta sa...

Vill gärna vinna en film! Älskar den första filmen så det vore kul att se uppföljaren!

Lotta sa...

Vill gärna vinna uppföljaren till en film jag och hela familjen älskar!

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna. Mina barnbarn skulle säkert tycka om filmen och bli mycket glada.
Varm vårhälsning från
Monika empty_heart@live.se

Anonym sa...

De är så söta! Barnen skulle älska att se den här filmen.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Cassandra sa...

Jag vill såklart vara med och tävla! Min systerdotter hade blivit så glad :)

KRam Cassandra
canicos@hotmail.se

Jasmine N sa...

Den vill jag se :) Mina syskons barn vill säkert oxå se den.
kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

Desirée Larsen sa...

Åh, min dotter skulle bli väldigt glad om vi vann denna film.

Desirée Larsen
dezzii@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag är absolut med :) skulle vara super kul och se denna film :)

johanna.hellberg@hotmail.com

Kristina K sa...

Hej och hå, åh vad jag skulle vilja vinna den här filmen. Det skulle få både sonen, maken och mig själv att studsa i sann Happy Feet-anda :-)

kicki_m1@hotmail.com

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med och chansar för mina barn tycker om när vi dansar. Söta pingviner och en trevlig film får gärna flytta hem till oss.
Mvh

clotte@live.se

Jennysen sa...

Jag är jättegärna med! :D

Epost: jennysen81@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos