Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 november 2010

VILL DU GÅ PÅ MODEVISNING?

Vill du gå på modevisning?
Det är Sobea´s organiska kollektion
för dam, barn, mamma och baby på måndag den 22/11,
öppet mellan kl. 14-17 inne på Kungsträdgården!!
~~~~
Konferencier är Rickard Sjöberg och det kommer att delas ut
härliga goodiebags! Jag har ett gäng biljetter som jag kan ge
till er som först hinner anmäla sitt intresse!!

bloglovin

4 kommentarer:

tildan sa...

Åh, jag hade gärna gått och tittat på den kollektionen, lyssnat på Rickard och fått en goodiebag med mig hem... men som vanligt bor jag på fel ställe...

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Synd det är så långt bort :(

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Bor inte allt för långt bort men krockar iaf med inskolningen på dagis för lillan :( hade ju varit såå roligt.

alexandra mamma till tove sa...

synd att man bor i göteborg och att allt händer i sthlm.. :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos