Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 4 november 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Om dessa fina bokstavskuddar! Går att få i olika
färger och tyger dessutom. Men jag är osäker på
om jag tycker dom är värt sitt pris: 550:-
~~~~
Kan ni tänka er att betala 550:- för en kudde
till barnen??

bloglovin

4 kommentarer:

Mia sa...

Du får ta fram symaskinen och brassa på. :-D

lindet sa...

Eller så beställer du från Bokstavsboden.se billigare där :)
Jag har två stycken, superfina!

kram lindet

Susanne sa...

Jag har varit sugen på de där länge men nix, det är alldeles fär dyrt.

Anonym sa...

Oja, lätt!så söta och fina bokstäver ^^

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos