Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 november 2010

LOPPIS I VÅRBERG

Idag har Madeleine lurat med mig till Vårberg och den
stora loppmarknaden där. Om vi ska fynda, nope, vi
ska sälja!! Det behövs helt klart men jag har faktiskt
aldrig sålt något på loppis tidigare!!
~~~~
Har du sålt nåt eller brukar du handla
på loppis?? Kanske vägrar loppis?? Tell me!! ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har både sålt på loppis och gillar dessutom att fynda när jag får chansen, dock är det väldigt dåligt utbud med loppisar i Norrköping vad jag vet utan det är mest på sommaren det finns.

Kram Sanna

Lybtar sa...

Vi lever ju för loppisar ;)
Säljer inte så mycket annat än när vi köpt på oss alldeles för mycket. Men det är otroligt roligt att handla på loppisar. Här i gbg med omnejd finns det ju en del att välja på dessutom.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos