Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 november 2010

LIKA SOM BÄR

Idag fick barnen matcha varandra i lika
Nova Star kläder ;-) Eller "maxa" som Amanda
säger, hihi...
~~~~
Det syns verkligen att dom är syskon mina fina
små brunögon!! Tänk att båda barnen skulle
få mina bruna ögon - lycka!!
~~~~
Jag är den enda av oss tre syskon som fick
bruna ögon efter min pappa!!
~~~~
Vilken färg har du på dina ögon??

bloglovin

6 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vilka sötnosar :) Och bruna ögon är verkligen fint!

Mina ögon är en blandning, man kan nog säga att dom är melerade.. Lite grönt, lite gult, lite brunt och lite blått :P Min Jonah fick sin fars blåa ögon, jättefina.

lindet sa...

Mörk bruna är mina.
Sambons likaså, så vad vår dotter har är inte så svårt att lista ut ;)

Brunt är dominant i ögonen så det är ju bra. Glad över att föra över min mammas ögon till min dotter. Inte så jätte vanligt med bruna ögon så många frågar vilket land jag kommer ifrån :) HAHA...

Söta de var med matchande kläder.

Ha en fin dag!

Kram Lindet

Jenny sa...

Jag har gröna vilket är den ovanligaste färgen. Är väldigt nöjd med det =)

Sanna sa...

Jag har bruna ögon här efter min mamma, medan min dotter har blåa efter sin pappa.

Kram Sanna

emma sa...

Jag har en jätte speciell blå färg på mina ögon får många kommentarer om dom...

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag har blå/gröna..men mina gossar o guube har bruna =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos