Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 3 november 2010

TÅRTA TILL 1ÅRS KALASET

Jag funderar på en sån här tårta till Alvin
då han fyller 1år. Hela kalaset kommer att gå
i Nalle Puh tema så klart det måste vara en tårta
som dessutom matchar ;-)
Men vi kommer att ha kalas i två dagar så skulle vilja
ha två tårtor - olika men ändå så dom hör ihop...
förstår ni vad jag menar?? Kan ni ge tips??
Hur tycker ni Alvin´s tårtor ska se ut??

bloglovin

2 kommentarer:

Miiias sa...

Så söt!
Kan man inte ha en Nalle puh och en Ior typ?

Kram

Elin *paraflaxen* sa...

Puh och en stor honingsburk :-) där honingen rinner över kanten.
Givetvis ska tårtan vara 3D, alltså så burken står upp :-D

Håller på med en tårta nu, fast med skogstema.
Ska sätta mig och modelera en tant strax :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos