Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 12 november 2010

ALVIN 1ÅR

GRATTIS mitt fina lilla hjärta idag på din
allra första födelsedag - din 1årsdag!!
~~~~
Jag kan inte förstå att du redan ska
fylla år - jag kommer ihåg det som igår
då jag åkte in för att kolla så att blodtrycket
hade gått ner eftersom det hade varit högt ett
par dagar - bara nån timme senare föddes du!
Hade vi inte åkt in då hade du fötts hemma,
fy tusan så läskigt. Du hade helt klart bråttom
ut i världen och redan då var då så snäll och
lät mig endast ha värkar i en timme och sen
krystvärkar i ett par minuter, sen var du ute ;-)
~~~~
Häftigt att du visade din underbara personlighet
redan på förlossningen, hihi...
För så är det - du har ALLTID varit så glad
och nöjd med allt. Sen du lärde dig att le så
har du alltid strålat som solen. Min lilla
prins - du är vår stjärna som alltid får oss
på bra humör! Ditt leende och ditt skratt
är det bästa som finns att se och höra!
~~~~
Vi älskar dig ALVIN, vårt underbara mirakel
- grattis igen på din stora dag!!

bloglovin

11 kommentarer:

Bea sa...

Grattis Alvin, hoppas ni får en toppendag!

Nina sa...

Massa grattis till födelsedagsbarnet! Hurra Hurra Hurra!

Frida sa...

grattis!!

Mia sa...

ÅH, liten blir stor.
Stort GRATTIS till Alvin på hans dag!
Kram!

Stina sa...

Va? HAr det redan gått ett år???

GRATTIS Alvin!

Kram från Isabella (och mamma Stina)

Emma Johansson sa...

Grattis på sötnosen!
Hoppas han får en underbar dag!

Anonym sa...

Grattis Alvin, hoppas att du får en mysdag ^^

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Massa grattis till fina Alvin!

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Grattis :)

Sanna sa...

Ett stort grattis till lille Alvin på hans 1 årsdag.

Kram Sanna och min lilla Alva

sessan ☆ sa...

Grattis i efterskott till Albin <3

Tänk så fort tiden går! Tyckte det var nyss du fick han ;)

kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos