Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 29 november 2010

DU OCH JAG

Igår hade jag och Amanda en alldeles egen dag
tillsammans. Shopping i Farsta först där Amanda
fick välja affärer och kika på vad hon ville.
Mestadels kläder och kläder ;-) Förstår inte vart
hon fått intresset ifrån?!?
Sen vidare till 2års kalas hos familjen Salkert.
~~~~
Jag måste helt klart se till att jag och min lilla
Sessa unnar oss fler dagar tillsammans, det
är ju så himla mysigt. Tror eller är helt säker
på att det uppskattas massor av Amanda.
Älskar dig min stora finaste tjej!!!

bloglovin

2 kommentarer:

Linda Bronell sa...

Måste bara få säga att det var en otroligt fin bild på er!!

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Vilken fin bild! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos