Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 november 2010

VI KOMMA.. VI KOMMA..

Jag tror att jag och Amanda ska ta och baka
lite pepparkakor ikväll. Hon kommer bli sååå
glad då jag berättar det :-D
Vi har ju våra Pippi Långstrump formar som
vi köpte förra året som vi måste använda!
Förra året gjorde vi ett pepparkakshus oxå,
det måste vi göra i år igen. Blev ju så fint!
~~~~
Passar på att önska er alla fina läsare
en trevlig helg!! Ni förgyller alla mina dagar
med era fina kommentarer!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos