Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 23 november 2010

PERFEKT TILL FRUKTSTUNDEN

Vi har haft bananskalet sen länge som används flitigt
här hemma. Amanda har en gång i veckan fruktstund
hos sin dagmamma då dom går iväg på utflykt och ska
ha med sig varsin frukt. Men det är ju inte alltid hon vill
ha banan... Nu har det varit vindruvor många gånger och
det vill man ju inte gärna lägga i en påse bara, dom mosas
i hennes väska innan hon ska äta dem!
~~~~
Då hittade jag den här - nu finns det även för äpple, apelsin,
vindruvor - ja, till all frukt passar den så gott som!
Finns i olika storlekar men jag tog den största så jag
kan ha apelsin ibland och kanske få plats med två
mandariner en annan gång ;-)
~~~~
Finns i flera färger från 59:- och ni hittar den hos Coolstuff.
Passa på att kolla in deras julklappar till barn och andra

bloglovin

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos