Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 november 2010

VARNING VIMSADEKOR

Fick höra av en nära vän att jag skulle passa mig för webbutiken Vimsa Dekor!

Har precis googlat lite och insett att det är MASSVIS med personer som blivit blåsta av detta företag. Dom betalar inte sina fakturor och skickat inte ut sina ordrar!! Vissa har fått vänta i över 15veckor på sina ordrar... helt sjukt!!

Så beställ ABSOLUT INGET från Vimsa Dekor!!

Någon som blivit blåst??

bloglovin

9 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Låter lite som när "Pippilotta" fanns. Minns att jag blev blåst av det företaget när dom skulle rea bort allt...jaja, det är en annan historia...

Vimsa dekor är det inte dom också som brukar ha en massa bloggtävlingar?

Kram

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Vi beställde väggtext därifrån efter att jag fått rabatt från mammabloggalan, Magnus beställde och betalade samtidigt.... vi väntade och väntade, jag mejlade och fick svar varje gång, 1a gången hade de haft problem med leverantören, och efter lång väntan tröttnade jag och skrev att jag ville ha våra pengar tillbaka för att jag känner mig blåst, då skrev hon att hon skulle sätta över 25% av det vi betalat och skicka varan samma dag. Och så skickade hon med lite fjärilar och grejer.... fick iaf hem sakerna efter låååång väntan och mkt kontakt med dem. Jag betalar aldrig någonting som jag beställer på nätet innan jag fått hem det, just pga sånna saker:)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej raring!
Jag beställde därifrån för längesen när jag väntade n&j (eller ja för drygt 2.5 år sedan då, haha) hur som så var det inga problem och jag hittade ju hur mycket fint som helst så jag rekommenderade det till alla.
Hörde ingenting om detta föres just idag, hemma hos mig av en av mina bästa vänner. De hade tydligen köpt texter för ett halvår sedan och inte fått några. Hon mailade och fick aldrig nått svar. Till slut skrev hon att polisen var inkopplad (för hon hade läst på internet att någon annan gjort det och då fått svar) mycket riktigt fick hon svar på en gång -och de påstod då att de försökt maila henne eller om det var att de inte fått nå mail. Hur som så fick hon sin dekal nu iaf.

Så tråkigt med sånt där! Men men.. jag har hört samma om "pippilotta" tyvärr -så det finns nog lite rävar ute i webshops-djungeln. Gäller å passa mig.

Ha en härlig kväll Kram

Amanda sa...

Jag blev kontaktad av dom att ha en bloggtävling för ett bra tag sen. Trots att initiativet var deras så fick jag trycka på som sjutton för att vinnaren skulle få sin vinst sen. Efter mycket om och men hamnade den iaf där den skulle till sist men jag känner inget direkt förtroende för dom efter det sen. :P

Fia sa...

En kompis till mig beställde där i början på sommaren - o väntar ff! Hon har försökt ringt o mailat utan framgång, så hon polisanmälde till slut.. Då fick hon svar (en massa ursäkter) men väntar ff på sina saker! Skitföretag om du frågar henne - hon är asförbannad!

Bra att du varnar! Tror jag ska göra detsamma!

KRAM

Anonym sa...

Min syster beställde därifrån för nåt år sen och hon fick vänta huuur länge som helst på sin väggtext. Det var först när hon hotade med att ta kontakt med Plus (tvprogramet) osv som hon fick det hon beställt. Tjejen var riktigt otrevlig och fräck i sina mail kommer jag ihåg.
Bra att du skriver om detta så att fler får vetskap om företaget!!!

KroonLundin sa...

Jag väntar fortfarande , beställde för 25 veckor sedan (2 Juli) :/ Har ringt men inget svar, har mailat och fått svar 2 ggr att dom är på g . Jag har INTE betalat, skulle skicka över faktura för att jag hade strul med dem när jag beställde där ifrån förra året :( SKIT FÖRETAG , VIMSADEKOR !

Anonym sa...

Jag beställde från Vimsa 2 augusti till sonens födelsedag i september... GÅR i princip inte att få tag på dom om man inte hotar med ARN polis etc, inga besked från Vimsa har gått att lita på. VANSINNIGT! Har nu för två veckor sedan begärt att få häva köpet, än så länge inga pengar, men jag laddar för att orka dra detta vidare. Tänker inte ge mig:-) Så alla varningar i världen för Vimsa dekor.

Anonym sa...

Samma här - har väntat två månader nu!
Fy faan vilket jävla skitbolag! Jag kommer att polisanmäla dom om inte leverans sker innan månadens slut.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos