Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 november 2010

NOKA DEL 2 TÄVLING

Efter stor förfrågan så drar jag och Noka igång en
del 2 tävling.!!! Jihoo :-D
~~~~
Vinsten där här gången blir ytterligare en supervinst:
1:a priset är ett presentkort värde 1500:-
2:a pris är ett presentkort värde 500:-
~~~~
Perfekt innan jul va? Att kunna plocka ut presentkort till
vilken affär man än vill?!!? :-D
~~~~
Vi kommer precis som sist vara ett gäng som under två veckor
byter ut måltider mot Noka - tillsammans ska vi stötta varandra
och inspirera andra till ett nyttigare liv!!
Jag kommer att länka till de tävlande under hela tävlingens
gång och ni har möjlighet till att gästblogga!!
~~~~
Gamla deltagare som nya är välkomna att vara med
den här omgången!
Läs mer om förra Noka tävlingen och om
~~~~
Jag utmanar nu er alla igen att vara med i denna
otroliga tävling där vi tillsammans i 2veckor använder Noka
och dokumenterar hur det går - det är helt valfritt om
man vill byta ut endast vissa måltider eller alla under denna tid.
Vill du som jag inspirera andra till ett nyttigare liv,
se då till att vara med du oxå ;-)
Har du ingen blogg, det gör inget
- tävlingen går att köra över facebook!!
~~~~
Anmäler er gör ni genom att lämna en kommentar med er
epost adress nedan så hör jag av mig till er så fort tävlingen
startar på riktigt :-D
~~~~
Kom igen - våga ta klivet.!!!

bloglovin

23 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är på´t igen:D

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är på´t igen:D

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Kanske ska skriva min email oxå;)
SoffiZ8210@hotmail.com

Mamma & Trollets Blogg... sa...

Själv klart vill jag vara med att tävla!!! Byter ut 1 till 3 måltider... Äter ALLTID middag med min familj!!!

Har bara tappat 1 kilo än men 6 cm runt midjan...

Kram Viktoria

vickis_kammonen@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är självklart med och tävlar den här gången också. Nu när jag äntligen kickat igång med träningskort och hela köret också.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Milla sa...

Jag är gärna med :) Men jag behöver ha tips på hur man ska göra för att den inte ska bli så tjock? Jag har extrema problem med att få ner det..

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh vilken rolig tävling.. Hade jag haft NOKA hemma eller råd att lägga ut på NOKA så hade jag varit med :)

Men jag önskar er andra lycka till, kommer följa tävlingen ändå :)

Agnieszka-2barnsmorsa. sa...

Självklart är jag med denna gång!
busan_loosan@hotmail.com är min mejl:)

kramar

Anonym sa...

Den här gången vill jag absolut vara med, missade förra omgången men nu behövs det och Noka har man ju hört gott om!

aemma.karlsson@gmail.com

anna med litet a sa...

Jag är gärna med igen! Har ändå fortsatt att byta ut lunchen. :-D

/anna
annamedliteta@gmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är lätt med igen! Jag tyckte det var toppen förra gången när vi hade varandra att peppa lite extra :D Även fast jag tror att jag inte har så stor chans att vinna denna gång så är jag med för gemenskapen! :D

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Elin *paraflaxen* sa...

Jaaaa.. jag är med jag är med jag är med :-D hihi

elin.porath@live.se

ingrid sa...

åh va skoj! mina NOKA tog slut under förra tävlingen, och eftersom jag inte fick förlängt på jobbet har jag inte råd att köpa noka längre :/ annars hade jag lätt varit med :D

tildan sa...

jag tror jag vill vara med igen, alltid bra med extra pepp :) beror lite på när ni kör igång...

Anonym sa...

det här verkar vara en grej,jag ör hemskt gärna på!!
sofia

bonnolsson@bredband.net

Josefine sa...

Jag vill vara med. Eller beror lite på när ni kör igång men.. fr0stskadad@hotmail.com

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Jag hänger på denna gången :)
Mail: Sweetzazza@hotmail.com

MrsTroll sa...

Ja detta hade nog varit en bra spark där bak...

gybrant@gmail.com

Nina sa...

Jajemän, jag är med den här gången också......

ninafors@hotmail.com

Tjingeling!

lindet sa...

jag är med :)

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

3 barnsmamman sa...

Jag är gärna med igen!!

http://blogg.mama.nu/jessica3barnsmamma/

jackie357296@hotmail.com

Linda sa...

När börjar tävlingen? Kan tänka mig vara med :)

/Linda
blaha_@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag är med och tävlar.

amanda.b90@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos