Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 november 2010

HÅLL I ER - SOCKERCHOCK NR 2

På lördagen var det ju mer kalas och
därmed mer fika!!
Den här gången fick han sin egen tårtbit,
en del av Nalle Puh.!! :-o
Efter han mumsat i sin den här biten hamnade
han i sockerkoma, haha..
Undrar ni om han fick saft till?? Jajemen ;-)
La ett par extra sockerbitar intill oxå
som han kunde mumsa i sig!! :-p

bloglovin

7 kommentarer:

tildan sa...

haha... klart han ska ha tårta och saft :) här hemma där jag nu har nr tre är det smått omöjligt att hålla honom undan från gosaker, han har smakat både bulle, kaka, grädde ja jag vet inte allt... och han är knappt 8 mån...

när drar noka del 2 igång?

Therese sa...

Vilken hemsk mamma han måste ha;) Tänk att det redan gått ett år. Alvin har vuxit upp till en mycket fin liten grabb... fast fin har han alltid varit så det var ju inget nytt:)

Kul med puh tårta. Tänk om man va så duktig och kunde göra en sådan.

Mia sa...

hahaha... Är det kalas så är det!
Och fyller man år ska man får smaka allt som det bjuds på! :-D

Agnes sa...

Klart man ska äta tårta och dricka saft när man fyller år! Mums! :)

Linda sa...

*skrattar högt* akta så han inte får diabetes... eller blir rund om magen... eller sockerberoende... eller något annat farligt... Men om han drack saft till, så var det väl konserveringsmedel i den... tänk om han får i sig onödiga konserveringsmedel?
Nä, det finns verkligen folk till allt. Klart han ska få äta tårta när han fyller år, och dricka saft! Det har alla mina barn fått göra! Jag tror att det här med socker handlar om att man ska inta det med måtta... kan tillägga att alla mina barn när normalviktiga =). Och Alvin är ju bara hur go som helst!

Jill sa...

Klarthan ska ha tårta och saft på sin födelsedag, jag håller på dig:)
Texx ska också få det på söndag när han har kalas!

ulliz sa...

Klart man ska ha tårta när man firar sin 1års dag :o), det fick min grabb i massor :o)

ha de gott

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos