Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 6 november 2010

FINNER INGA ORD...

Alla våra tankar finns hos er!!
Det ska INTE hända ett barn.. :-(
Jag önskar att det fanns något jag kunde
göra eller säga för att göra det bättre men det
går inte. Det enda jag kan göra är att alltid
finnas här för er - när helst ni behöver!!
All kärlek och styrkekramar till er!!

bloglovin

3 kommentarer:

Elin *paraflaxen* sa...

Vad som än har hänt så verkar det som att någon eller några behöver den där extra kramen och tanken...
Kram

Anonym sa...

If you are open to having a guest blog poster please reply and let me know. I will provide you with unique content for your blog, thanks.

Anonym sa...

This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I enjoy seeing websites that understand the value of providing a prime resource for free. I truly loved reading your post. Thanks!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos