Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 november 2010

MUPPSAN`S GULDKORN HOS LOPPI.SE

Vet ni vad, jag säljer numera inget över Blocket, utan bara hos Loppi.se

Allt jag lagt upp där säljs fortare än kvickt. Enkelt att lägga upp annonser samt billigt. Största anledningen varför man ska välja Loppi är dessutom att dom skänker endel av annonssumman direkt till t.ex PLAN, Childhood m.fl. Grymt va??

Jag ska nog försöka lägga in lite fler annonser under dagen ;-)

Uppdaterat 12.00 - SÅLD.!!

bloglovin

1 kommentarer:

Tina sa...

Hej hej!

Jag är intresserad av att köpa den :-) Hör gärna av dig om den finns kvar martinaljungmark@hotmail.com

Kompis till Jeanette :-D...hon har numret annars :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos