Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 20 november 2010

ÄNTLIGEN ÄR DOM MINA

Kommer ni ihåg då jag bloggade om dom här snyggingarna? Nu är dom äntligen mina :-) Fast det blev ett par vita istället för svarta! Visst är dom snygga?

Uppdaterat: efter mycket frågor - skorna är köpta på Eurosko för 899:-

Published with Blogger-droid v1.5.8

2 kommentarer:

Love Oliwers mamma sa...

Åhhhh dem där har jag tittat på fleeera gånger!
Det har aldrig blivit ett köp dock..
kram Love

Mikaela sa...

Vilka fina skor.
Måste fråga vart du köpt dom och av det är för märke?=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos