Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 30 november 2010

SHOPPING TILL BARNEN

Nu då det är så rackarns kallt så är Amanda´s mössor
helt enkelt inte tillräckliga, dom glider upp så öronen
inte täcks eller glider ner i ögonen istället. Förra året
hade hon en lila Hello Kitty pälsmössa, i år var det dax
för en rosa. Hon kanske är för stor för en, eller varför
skulle hon vara det? Den sitter perfekt på huvudet och
är dessutom hur go och varm som helst. Det är ju det
viktigaste.!! Sen hade det kommit en ny Hello Kitty
nalle med leopardkläder hon ville ha till sin samling.
~~~~
Alvin han fick en Barbapapa body! Jag är en sån där
som helst vill klä honom med body än. Blöjan sitter
ju såååå mycket bättre då samt tröjor glider ju upp
så lätt så ryggen och magen blir kall. Inte okej :-(
~~~~
Nu blir det iaf ingen mer shopping till barnen innan
jul - allt annat blir julklappar! I år har jag ingen
framförhållning alls - inte köpt en endaste julklapp!!

bloglovin

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

haha inte jag heller. skam!
lär ju styra snarast ;)

Jenny sa...

kör på body än på milton jag med :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos