Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 4 november 2010

SNÄLLA TOMTEN...

Det här vinstället vill jag verkligen ha...
Vi gav min svärmor ett likadant fast helsvart
för ett tag sen och nu i efterhand ångrar jag att
vi inte köpte ett till oss själva oxå. Så sjukt snygg!!
~~~~
Du bara tar loss vinpåsen ur lådan och lägger i
den i vinstället. Är det vitt vin lägger man i
medföljande kylpåse för att hålla det kallt.
~~~~
Visst är det snyggt??

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos