Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 november 2010

1ÅRS PLANERING

Tänk.. på fredag fyller min lilla kille hela 1år.!! Jag kan inte alls förstå hur tiden kan ha gått som fort? Då Amanda fyllde 1år hade jag jobbat 2mån och det var Älskling som var pappaledig. Hon började på dagis då hon var 14mån har jag för mig. Alvin kommer att börja hos sin dagmamma i augusti, alltså då han är 20mån :-) Låång tid kvar alltså att njuta!!!

Den här veckan går åt till att städa, förbereda för storkalas och fixa med tårtor och presenter! Jag har bjudit in Amanda´s dagmamma och alla barnen på kalas mitt på dagen på fredag - så Alvin får leka med en massa barn på födelsedagen! Tror han gillar det mer än alla paket, hihi..

Sen fortsatt kalas på kvällen och även hela lördagen!! PUH - undrar hur trött man är på söndagen?? Hihi..

bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Fy vad tiden går. Max blir snart 9mån han.
Skrämmande!
Tyckte nyss man kikade in här och fick se lite magbilder. :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos