Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 6 november 2010

GÅRDAGENS UTE OUTFIT

Igår var jag hemma med båda barnen eftersom
Amanda´s dagmamma var bortrest. Inte mig
emot att få lite fredagsmys tillsammans med båda
barnen! Efter lunchen gick vi ut till parken och njöt
av solen och lekte en massa! Amanda tjatade om att
få ha sin nya Molo overall på sig, såklart hon fick ;-)
~~~~
Amanda har på sig Molo Bubblegum overall och
tillhörande vantar, sen Nova Star fleece och mössa,
allt kan man köpa hos KlKids.se.
Hon har även hängt på hennes favorit reflex,
Hello Kitty såklart - från vår favoritbutik Babylooba!
Alvin snyggingen har på sig Gangstar overallen
som jag bara ÄLSKAR. Den är så sjukt snygg
och passar honom utmärkt.
Till har han sin svarta Nova Star mössa!
~~~~
Om ni vill köpa en likadan overall då tycker
jag ni ska använda min rabattkod "muppsan"
så ni får den 20% billigare ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Blir lite förvånad när jag ser hur påpälsade Dina barn är, grön gräsmatta och vinteroverall... får inte riktigt ihop detta :) Men jag vet ju inte hur kallt och kyligt Stockholmsväder Ni har, ser ju bara hur fint det ser ut.
MOLO overallen är jättefin.
*kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos