Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 28 november 2010

SOVANDE PRINS

Häromdagen skulle jag försöka att hålla
Alvin vaken tills Älskling kom hem så han
kunde ta med honom ut på en prommis.
Lekte och busade en himla massa och
det verkade som jag skulle lyckas. Han kröp
iväg och lekte lite själv och jag tittade väl ett
par sekunder på dumburken eller nåt, då jag
tittade på Alvin gjorde så hittade jag honom så
här!! Min lilla söta snälla Prins!!
Lägger inte Mamma mig så får jag väl göra det själv!

bloglovin

1 kommentarer:

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

åh! vad sött ^^ hihi..
Måste även fråga vart har du köpt rosa stolen ? :P

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos