Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 25 november 2010

BARNSHOPPINGTIPS: NOVEMBER

Idag har vårt andra nyhetsbrev gått ut,
med en massa ändringar och förbättringar!
Har ni fått det?
Jag är otroligt stolt över vad vi åstadkommit!
~~~~
Kom med åsikter, vad gillade ni novembers
utskick? Jag uppskattar både positiv och
negativ feedback ;-)
~~~~
Är du inte prenumerant? Skynda in och anmäl
er på Barnshopping.se så får ni det oxå!

bloglovin

7 kommentarer:

Linda sa...

jag gillade brevet! kändes mer utarbetat än det första =) roligt med tävlingen och roligt med länk till en blogg!
jag skulle såklart tipsa hos mig i bloggen, men pga gårdagens nackspärr blev det knappt något datasittande =(

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Japp jag fick det, och det var mkt trevligt! Mejlade även in till tävlingen om Åkpåsar, hoppas mitt mejl kom fram!

Stora kramar

Amy sa...

Nepp jag har inte fått det idag trots att jag ska vara medlem..

sara sa...

Nej jag har inte fått något :(

Johanna sa...

Hej fina!
Oj ja.. Hon gillar det mesta?
Musik, dans, låtsasfika?

längtar efter er!

Katarina Westman sa...

Jag har inte fått något nyhetsbrev alls sen ni började tyvärr :(( Det kanske blev något fel när du skulle lägga in mig manuellt? ;))

Therese sa...

Mycket bättre, men 4:e kolummen låg liksom lite vid sidan om de andra?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos