Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 november 2010

ÅRETS FÖRSTA SNÖGUBBE

Det var en superhappy Amanda som jag hämtade
hos dagmamman igår!! Inte tusan ville hon gå hem
direkt utan hon skulle vara ute i snökaoset ett
tag och göra snögubbar ;-) I år rullar hon och fixar
snögubbar helt själv - utan problem!! Tur det, jag
och Alvin kunde stå under taket och titta på bara, haha...
~~~~
Bra klädd är hon oxå - Molo overall samt vantar från
KlKids och matchande Nova Star mössa!!
Hon hade inte frysit det minsta och overallen hade
torkat rekordfort då hon hängt upp den då dom
kommit in. Världens bästa Molo.!!

bloglovin

1 kommentarer:

Sessan ☆ sa...

Ska absolut testa Molo om jag får tag i en på Rean i januari eller om det blir till hösten.

Kör Isbjörn & Ticket2Heaven i år & är super nöjd, men måste testa Molo bara för att ha testat ;)

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos