Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 november 2010

BÄSTA TIPSET

Jag har sett på flera ställen att det tipsas om en
Harley Davidson gunghäst från Kid Kraft,
priset då - 1999:- HELT SJUKT.!!
~~~~
Då tycker jag att ni mycket hellre ska köpa
den här tuffa motorcykeln, minst lika
snygg om inte snyggare och kostar endast
590:- En viss skillnad?!?
~~~~
Syrrans minsting fick den i doppresent och
jag kan intyga att den är ännu coolare i
verklighet än på bild.!!

bloglovin

4 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

Åhh tack för detta underbara tips och som du säger, vilken prisskillnad!

Linda sa...

Tack för det tipset. Riktigt cool och helt klart prisvärd. Lite kul att kunna välja på annat än gunghästar när man har grabbar :)
Kanske blir det en julklapp i år, inte omöjligt...

Mia sa...

Den "riktiga" harleyn var ju grym!
Den hade jag velat ha. Men dom pengarn är ju bara att drömma om.
hahhaa...

ulliz sa...

Den för 2000:- tycker jag är inte hälften så cool som den billiga :o)
Den Billiga finns även på Nordic att köpa här i GBG så den ska min son få i Julklapp..

Ha de gott, kikar på din blogg varje dag :o)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos