Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 30 november 2009

ZZZzzzzz...

Inatt sov vi hemskt dåligt.. Amanda kom in till oss redan vid 23.00 igår.. somnade säkert om efter 00.00.. försökte bära tillbaka henne till hennes säng men hon var snabbt tillbaka. Tror det är rätt förvirrande nu då Lillebror ligger med oss istället. :-o Så då har vi legat alla fyra i sängen och knuffats.. GAAHHH... ungarna och mannen har nog sovit rätt så bra ändå - men JAG då?? Helt utslagen imorse...
~~
Så Amanda är hemma från dagis idag.. kanske är rätt trött efter natten så då är det lika bra att hon är hemma. Jag hade heller inte ork att fixa barnen och ta bussen till dagis.. :-o
~~
Försöker städa en massa mer idag.. (städat hela helgen) röja i skåp och förråd och sånt kvar.. Sen tvättar jag.. Ska försöka hinna lägga upp nya auktioner på Tradera under dagen.
Har suttit med en massa papper som skit jävla försäkringskassan vill att jag ska skicka in.. Alltid massa strul.. Men nu har jag nog skickat in allt sen i 2008-01..!! :-o Ska väl räcka??
~~
En kul månad då jag inte fått någon ersättning alls än.. :-o Tur man började med julshoppingen i tid.!! Men tror även att skatteåterbäringen kommer för mig och Älskling i veckan - Jihoo :-D
Vi som är egna företagare får ju vänta LÄNGE på pengarna.. men i år vill jag lova att vi varit snälla för Tomten kommer med MASSA shopping pengar, hahahaha :-D
~~
Vad har ni för er idag?

bloglovin

3 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

jag känner igen det där med 4st i sängen ;-) här bakar vi lussebullar idag, ska kanske göra pepparkakor sedan oxå. Duktig du är som städar :-)

Nikita sa...

Härligt , jag å daniel får också skatteåterbäringen till veckan :)

Nina sa...

Hoppas ni får sova bättre inatt ; )

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos